5مکان برتر در آفریقا برای تجربه یک ماه عسل به یاد ماندنی
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

چهار شنبه 4 تير 1399
ن : بنفشه

5مکان برتر در آفریقا برای تجربه یک ماه عسل به یاد ماندنی

2020

5 مکان برتر برای ماه عسل در آفریقا

شاید هیچ چیز خاص تر از تجربه ماه عسل با خوابیدن روی زمین در جنگل های وحشی قاره آفریقا نباشد.جایی که  بی شک عاشقانه ترین ماجراجویی جهان را برای تان رقم خواهد زد.

یقینا انتخاب آفریقا بعنوان مقصدی برای گذراندن ماه عسل و تجربه زندگی آفریقایی ایده ای بسیار رمانتیک است ولی برای داشتن ماه عسلی رمانتیک در این قاره بهترین پیشنهاد ها از میان گزینه های زیر خواهد بود:

خوابیدن زیر ستاره ها در سلوس،تانزانیا

کمپ های سافاری و صحرایی در انواع شکل ها و اندازه های مختلف  در سراسر قاره آفریقا در دسترس هستند از سازه های آجری گرفته تا خیمه ها و چادرهای بزرگ سنتی.اما پایه و اساس ماجراجویی واقعی در سفرهای صحرایی تجربه اقامت یک شب در زیر ستاره ها در اردوگاه یا کمپ پرواز(Fly Camp) میباشد.

تجربه ای خاص که تنها تعداد معدودی از کمپهای قاره آن را ارائه میدهند.جایی که شما کمپ اصلی خود را به همراه یک سرآشپز و پیشخدمت شخصی ترک میکنید تا یک یک شب رویایی را در زیر ستارگان سپری کرده  و زیر پشه بند و در میان حیات وحش بخوابید.

ماه عسل در تانزانیا

شام در زامبیزی به هنگام غروب

در منطقه زیبای ساحلی (Tongabezi Lodge) نه تنها میتوانید زندگی و حیات وحش بکر زامبیا را از نزدیک مشاهده کنید بلکه در جوار رودخانه پرخروش زامبیزی لذت خوردن یک شام رویایی در زیر نور شمع را تجربه نمایید. بجز زامبیزی در جای دیگری نمیتوانید چنین غروب خورشیدی با نور قرمز تیره را مشاهده نمایید.

ماه عسل در آفریقا

بالن سواری در ماسایی مارا(Masai Mara)

بهترین زمان بالون سواری مابین ماه های جولای تا سپتامبر میباشد  که فرصت استفاده از خدمات موسسه ( Great Wildebeest Migration) را هم خواهید داشت و میتوانید شکوه و عظمت زمین را از آسمان نظاره کرده و حیات وحش خاص و فوق العاده زیبای منطقه ماسایی مارا را تماشا کنید.

ماه عسل در آفریقا

هلی کوپتر سواری بر فراز آبشار ویکتوریا

آبشار ویکتوریا  هر ساله مقصد  گردشگران بسیاری را از سراسر جهان میباشد اما تماشای یکی از چشم نواز ترین و زیباترین مناظر طبیعی در آفریقا از آسمان بسیار لذت بخش خواهد بود و برای این کار میتوانید با سوار شدن به هلیکوپتر به مدت 15 دقیقه از تماشای آبشار ویکتوریا لذت ببرید و البته  هر جقدر مدت زمان  پرواز  شما بیشتر باشد هزینه ان نیز بیشتر خواهد شد.

ماه عسل

ناهار در یک ساحل اختصاصی در تانزانیا

جزیره خصوصی فانجووی(Fanjove Private Island)  در تانزانیا یکی از گرانترین و در عین حال رمانتیک ترین تجربه های اقامت در آفریقا را برایتان رقم خواهد زد اینجا انتخابی ویژه برای افرادی است که خواهان گذراندن یک ماه عسل رمانتیک و عاشقانه  در یک مکان بکر هستند.

ماه عسل

منبع: چرخ فلک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.